9 Mayıs 2011 Pazartesi

Kubrick ve Emek'in Işıkları

Öyle koşuşturmacalı bir gündü ki ne mevsimi, ne günü hatırlıyorum ama 2000 yılında bir gün Emek Seniması'na ilk gidişimdi. Filme biraz geç kalmıştık. Işıklar sönmüş, ortam kararmıştı. Yer göstericisi bize feneriyle yerimize kadar eşlik etti. Emek Sineması'nın muhteşem salonundaki paha biçilmez aydınlatmaları işte o an farkettim. Karanlıkta, karşımda Eyes Wide Shut, etrafım Emek'le sarılı...
O günden beri hem Emek Sineması'nın hem de Stanley Kubrick'in yeri ayrıdır. Bütün bunları neden mi anlattım:

Martin Woutisseth, Stanley Kubrick filmografisiyle ilgili harika bir yaratıcı video çalışması yapmış. Ben çok beğendim hemen paylaşmak istedim.

Stanley Kubrick - a filmography - from Martin Woutisseth on Vimeo.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...