20 Aralık 2010 Pazartesi

Yasutaka Yoshimura'dan Nowhere But Sajima

Hep diyorum ya arkadaşlarımın bebekleri ve çocukları yüzünden oyuncaklara oldukça aşina olduğum bir dönemimdeyim. Bu nedenle de baktığım herşeyde bir oyuncak parçası görüyor gibi oluyorum. Yasutaka Yoshimura'nın Tokyo yakınlarındaki tatil beldesi Sajima'da gerçekleştirdiği Nowhere But Sajima projesinde de çeşitli oyuncaklar, parçalar, yapbozlar, şekil içinde şekil oyunları, yerine koymacalar görüyorum. Doğrusu hoşuma da gidiyor. Elbette yapıya sadece salt bir kabukmuş gibi bakmıyorum. Üçgen bir plana sahip konutun mekan kurgulanışı, iç mimari detayları ve yarattığı ambiyans övgüye değer.
Son aylarda gördüğüm en başarılı konut projesi olarak kayda geçiriyorum. Yine uzakdoğu, yine minimal yaklaşımlar yine işlevsel çözümler ve yine başarılı bir tasarım.
Diğer projeleri için bakınız: Yasutaka Yoshimura









0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...