23 Aralık 2010 Perşembe

Songzio SS 2011 Koleksiyonundan Seçtiklerim

Orada neler oluyor bilmiyorum. Yani Uzakdoğuda. Tasarımın her alanında dünya ile boy ölçüşecek ürünler veriyorlar. Harıl harıl çalışıyorlar. Birkaç yıl önce gittim, yerinde bir bakayım dedim. Şaşırdım. Üzerine bir de Yüksek Lisans tezi yazdım. Farkettim ki geleneklerini de hesaba katarak onları iyi özümseyerek bugüne taşımaya çalışıyorlar. Böyle olunca da daha önce de paylaştığım bir kaç tasarımdaki gibi kararlı ve inançlı formlar ortaya çıkıyor.
Elbette, uzakdoğudan babam çıksa yerim demiyoruz. Bütün tasarımları ve tasarımcıları da takdire şayan değil.
Koreli Songzio içinse kesinlikle övgüye değer diyebiliriz. İlkbahar-Yaz 2011 koleksiyonunda da bunu iyi görebiliyoruz. Hem geleneksel biçimler, hem de geleneksel modeller yeni bir dille ele alınmış. Kimi zaman bir savaşçıya kimi zaman da bir çiftçiye bakıyormuşuz hissi uyandırıyor. Elbette 80 öncesi bilimkurgulardaki ve fantastik edebiyattaki çizgileri de yakalamak mümkün. Keskin hatlar, kararlı kesimlerle birleşmiş...











Fotoğraflar www.songzio.com sitesinden.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...