25 Mart 2011 Cuma

Deniz Anaları Evlerimizi Aydınlatmaya Gelirse!

Blogumu Takip edenler oldukça iyi biliyorlar ki ben keçe, kumaş, pamuk, keten, vb. malzemeleri, dokumaları ve örgüleri ve de bunlardan el emeğiyle yapılmış tasarımları çok seviyorum. Geçen gün Neşe'nin sayesinde çok beğendiğim bir tasarımla daha tanışma fırsatı buldum. Bu tasarım karşısında elbette kıskançlığımı da gizleyemedim. Aydınlatmalar yavaş yavaş dönüşüyor. Aslında 2 kola ayrılıyor gibi bir yanda geometrik ve yalın çizgilere sahip minimal tasarımlar ilerlerken öte yandan organik ve biomorfik yaklaşımlar da kuvvetlenmeye başladı. Ben birinden birini seçecek değilim. Sadece tasarımın arkasındaki fikir beni heyecanlandırıyorsa, oyum direkt ona gider.

İsrail'li tasarımcı Ayala Sarfety Aqua için Sınırlı sayıda üretilen Apaya'yı tasarlamış. Tamamen elle işlenen keçeye deniz anası formu verilerek sualtı belgesellerinde izlediğimiz atmosfer gündelik mekanlarımıza taşınmış.





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...