1 Şubat 2011 Salı

Faber Castell'den Gerçek Renkler

Hepimiz en az bir kere Alman Kalem üreticisi Faber-Castell'in kalemi ile yazmışızdır. Yumuşaklığı, kayganlığı, doygunluğu dikkatimizi çekmiştir. Küçükken favori kalem markamdı sonra Stabilo'yu keşfettim, keşfetmez olaydım... Şimdilerde ise Lamy ve Muji kalemleri elimden düşmüyor. Bu biraz yalan oldu galiba. Bazen görünüyorum ki kalemle yazmayı neredeyse unutuyorum. Klavye kullanımı ve dokunmatik arayüzler sayesinde kalem kağıt kullanımını terketmeye başladık. Ne kadar üzücü değil mi?
Öte yandan, dokunmatik arayüzler, LED ekranlar ile hayatımıza giren gerçek renkler kavramı zaten gerçek olan renklerin de kendini gerçek renkler olarak pazarlamasına yol açtı. İşte Faber Castell'in Serviceplan Munich tarafından hazırlanan son reklam kampanyası "True Colours" da bunu vurguluyor gibi. Ben merak ediyorum "Gerçek Renk" ya da "Doğru Renk" nedir? Zaten biz kalemden çıkan, fırçadan çıkan rengi doğru ve gerçek kabul etmiyor muyuz? Faber Castell kafamı karıştırdı... Kafa karışıklığım bir yana kampanyanın görselleri de çok başarılı... Hemen gidip bir kaç yeni kalem almak istiyorum...





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...