22 Kasım 2010 Pazartesi

Choi + Shine'dan Devler Ülkesi

Aslında bu tasarımı uzun zamandır görüyorum. Eminim herkes bir yerlerde rastlamıştır. Çok etkileyici bir aklın ürünü olsa gerek. Sanki fantastik edebiyata meraklı bir beyin tarafından kurgulanmış gibi görünüyor. Ben ilk bakışta Ent'lere benzettim ama sizi bilemem.

"The Land Of Giants", İzlanda'da açılan Yüsek Gerilim Direkleri Fikir Yarışması için hazırlanmış bir proje. Jin Choi ve Thomas Shine tarafından tasarlanmış. Varolan elektrik direklerine ufak bir dokunuşla kurgulanan "The Land Of Giants" büyüleyeyici İzlanda peyzajı içerisinde masalsı bir güzergah yaratmış.
Eğer bu proje hayata geçirilirse İzlanda'ya gitmek için bir nedenimiz daha olacak :)





PS: Paylaşmamdaki ısrarından olayı Hasan'a çok teşekkürler.

1 yorum:

stereoform dedi ki...

evet. ben de görmüştüm. fantastik!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...